Jo jag är lite feg

Jag har inte pratat med honom än. Jag orkar bara inte idag utan skjuter det till morgondagen. Vet inte om jag vill ringa även om det säkert vore det mest mogna och snälla. Fast jag uttrycker mig bättre i text och jag gillar inte att prata i telefonen så mycket. Är det okej att skicka ett sms? Jag kan tycka det eftersom vi bara träffats två gånger och jag redan förklarat delvis hur jag känner. Samtidigt känns det som jag hamnar på en fjortonårings nivå. Är det okej att vara 14 en stund när man är 27?
Publicerat i Allmänt
#1 / / Tearsandpearls:

Har ni bara träffats två gånger tycker åtminstone jag att det är ok att skicka ett sms. Fler än tre gånger, ring.

Svar: Lite så resonerar jag också. Två dejter är ju bara två dejter. Ibland två för mycket tror jag.
Sarah

#2 / / Singeltjejen:

Du tänker helt rätt. Är det bara två dejter så funkar det med sms. Då har man liksom precis träffats. Lika bra att göra det nu så är det gjort!

Svar: Jag tycker det också men han tog det visst rätt hårt.. Lite väl mycket faktiskt. Hehe
Sarah

#3 / / Sanna:

Ja Sms är okej, bara att säga att det inte kan bli ngt. Bara få det överstökat =)

Svar: Tog den vägen! Och vilket svar jag fick.. haha
Sarah