Ha ett bra jävla liv

Så som rubriken lyder, ungefär så avslutades smset jag fick till svar från Bonnpojken. Jag skrev till honom att jag tyvärr inte kände att det kunde leda till något, att jag inte kände något för honom och att det måste finnas något där även i början. Jag skrev lite plattityder såsom "du verkar vara snäll och en fin människa" (och jag menade faktiskt det för bara för att jag inte vill ha honom betyder det ju inte att han är hemsk utan bara fel för mig).
 
Smset jag fick tillbaka var inte så trevligt. Bla som rubriken som sagt men också "felet är att du är så jävla bekväm med att vara ensam, jag kunde ge dig tid" osv. Fick mig att litegrann vilja svara "Att jag gillar att vara ensam är inte ett fel, det kan dock vara ett problem. Felet är att jag inte tänder på dig" men jag lät bli. Jag är ju ändå vuxen.
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Tearsandpearls:

Fan vad han var bitter då! Visst, sårade känslor. (Och det har vi väl alla haft) Men man skriver ju inte ut sånt i ett sms om man bara har träffats så få gånger!

Svar: Ja jag tyckte att det var lite väl överdrivet faktiskt. Menmen.. jag har ju ett jäkla bra liv trots avsaknaden av partner så jag antar att jag tar honom på orden och fortsätter. ;)
Sarah

#2 / / Sanna:

Haha, sicken en! Så onödigt! Nåväl det svaret visar kanske lite på vad han var för kille. Eller så har han fått så många avslag från tjejer tidigare att det rann över. Oavsett så är det bara att gå vidare och tänka framåt mot nästa snubbe=)

Svar: Ja eller hur! Jag hade mer väntat mig ett "okej tråkigt att du inte vill ge mig en chans men så kan det vara"-svar. Känner att jag gjorde helt rätt i vilket fall. hehe. Jag fortsätter sökandet!
Sarah