Praktiskt är en fördel

Har kommit på en anledning till varför det skulle vara skönt att vara tillsammans med någon (okej det finns fler men idag blev det här så väldigt påtagligt): man kan få hjälp med att bära saker utan att hjälpandet ska behöva organiseras! Jag är så trött på att släpa på allt själv hela tiden. Matkassar, tvätt, bord, stolar eller som nu, min kista som jag tidigare haft som soffbord men bytte ut eftersom mitt ex tyckte att en kista var "så väldigt opraktisk för man kan ju inte lägga saker under den". (Nej men man kan lägga saker i den och den är bra mycket finare än ditt fula björkfaner bord på tre meter i längd, hade jag lust att säga. Fast eftersom hans bord inte fick plats fixade vi ett annat - som nu har blivit för stort i och med min nya soffa.)
 
I alla fall... Kistan står ommålad i min bil just nu och där lär den ju få stå tills någon kan hjälpa mig (läs: jag ber om hjälp). Hade varit praktiskt med en karl just nu alltså.
 
Och ja.. för det här. Gärna Ryan Gosling men jag är inte så knusslig. Kan ta Channing Tatum eller Adam Lundgren också.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Singelpodden:

Ja tack, Channing!!!;-)

Svar: Det där med att Magic Mike XXL kommer på bio snart... En av sommarens höjdpunkter! ;)
Sarah

#2 / / Singelpodden:

Eller hur!! Då ska man in i biosalongen och dregla lite hahaha