Ibland tar inte ens det omöjliga tid - det bara skiter sig

Nä han har inte svarat och de två kompisar som vet om det här (och känner killen i fråga) vill nog göra mer än de kan. Nummer har dubbelkollats och ja... nä han vill väl inte helt enkelt. Fast jag tycker faktiskt att han skulle kunnat svara med ett tack men nej tack.
 
Jag är verkligen less på det här nu. På riktigt.
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linda:

Dålig stil av honom, så omoget att inte svara! Det var i alla fall bra att du skickade, nu slipper du gå och fundera. Det är bättre att skita på sig än att dö av förstoppning, som det så väldigt ofint heter. Haha, önskar att jag kunde komma på vad man egentligen säger på ett finare sätt, men andemeningen går ju i alla fall fram. Jag hejar på dig!

Svar: Ja jag tycker faktiskt det också. Någon slags reaktion kunde ju åtminstone kommit... Haha bästa uttrycket någonsin! Finare behöver det definitivt inte vara, det där passar mig. ;) Jag är glad över att jag skrev faktiskt för som sagt, då slipper jag gå och tänka "tänk om". Fast nu går jag ju mest runt och har ångest för jag på samma gång nästan skäms. Lustigt det där. Aja det ordnar sig! Lär säkert ta ett snack med honom om jag träffar honom snart igen under alkoholberusade former. Är inte precis bra på att vara tyst i vanliga fall men kan definitivt inte hålla käften då. ;)
Sarah

#2 / / Singelpodden:

Vi hejar också på dig! Sjukt modigt att höra av dig!! Hans förlust, alla gånger!

Svar: Tack! Jag känner också att det var rätt modigt av mig men fan vad det suger att bli ignorerad.
Sarah