Jag behöver kloka ord!

Frågor och funderingar. jag har ju lagt nätdejtingen på hyllan - åtminstone den där en är registrerad på sidor solm syftar till just detta. Nätet är ju dock ett bra sätt att komma i kontakt med folk som en inte träffar naturligt. Typ på facebook... Är det okej att skicka ett meddelande till någon en bara träffat en gång och som då gjorde några närmanden men som det sedan inte hände något mer med? Det bara blev inte så helt enkelt, kanske något svalt intresse från min sida och så dök det upp lite annat med gravida kusiner som inte ville vara kvar i tältet där alla mest rökte till exempel. Det här var i höstas så det är alltså ett tag sedan...
 
Kommer jag ses som en galning? Gör jag bort mig? Folk har hört av sig så till mig och jag har blivit smickrad (när det varit vettiga närmanden) men det har inte lett till något då eftersom jag inte varit intresserad. Eller ska jag trixa ihop något så att vi "råkar" stöta på varandra igen (med viss inblandning av allsköns människor). Vill helst hålla det för mig själv ändå, så tråkigt när det ändå inte blir något i slutänden.
 
Hur ska jag göra?
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Kärlekskrank:

Det är en god idé att höra av sig på fb. Helt ofarligt, totalt lättsamt och ganska kravlöst. Gör det! För som du säger: Vill han inte något gjorde du honom ändå glad, och lite smickrad.

Svar: Ska fasen göra det! Måste bara fundera ut något bra att skriva också. Haha. Tack för orden! :)
Sarah