Gått vidare

Idag tror jag att jag mötte en av killarna jag träffade förra sommaren. Han var en av alla dem som var så säker på att han var redo att gå in i ett nytt förhållande, han som skickade ett sms om att han hoppades att jag visste vilken bra människa jag är. Han som helt plötsligt blev tyst och tillslut slängde iväg ett sms där han förklarade att han inte alls var redo.
 
Den där killen som gjorde att jag grät och blev så konstigt besviken över att jag kräktes. Bokstavligt talat. Jag tror förvisso att det var för att det var så mycket med allt just i den vevan. Med en korttids-sambo som blev en ex-sambo inom loppet av ett ögonblick, med ett beslut att låta hästen som funnits med mig i 20 år avsluta sina dagar, med andra dejter som inte fungerade.
 
Jag vet inte säkert om det var han för egentligen kände jag inte igen honom och varken jag eller han hälsade. Antar att han träffat någon nu och konstigt nog i min hemstad.
 
Jag är fortfarande besviken över att det inte blev något och jag fick en liten ångestchock men han är inte värd att vara ledsen över. Vill han inte ha mig så vill ju inte jag ha honom och det finns någon annan som passar mig så mycket bättre någonstans. Fast jag undrar var han håller hus - på tiden att han ringer på här hemma nu.
 
 
 
 
Det här är svingott och alkoholfritt förresten. Tips!
Publicerat i Allmänt