Det är fint

Han är himla fin. Verkligen.
 
Just precis nu  (kan det bero på vinet månne?) känner jag mig trygg och lycklig. Det är en känsla jag hoppas håller i sig för jag tycker om den. Tycker om honom. 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linda:

Jag är glad för din skull!

#2 / / Linda:

Förlåt att det blir masskommentarer här, men nu skulle jag bara vilja be dig ta bort den översta kommentaren som står att den är från mig men som har en bild på en främmande tjej. Jag vet inte vad som händer med blogg.se idag, men när jag öppnade sidan för att logga in till min blogg stod det att jag var inloggad som nån Felicia (ingen aning om vem det är). Håller tummarna för att den här kommentaren blir rätt i alla fall (helt okej att radera den här med!)

Svar: Haha nu är det fixat. ;) Ibland är teknikens värld väldigt spännande. Tack för orden! Jag är glad för min skull också faktiskt (även om jag fortfarande grubblar alldeles för mycket).
Sarah