Lagom helg

Jag har en så där himla mysig helg. I fredagskväll  var jag själv hemma vilket var väldigt skönt efter arbetsdagen. Igår städade jag här hemma, tvättade och grejade och sedan blev jag bjuden på skinkmacka hos L och M. Vi beslutade oss lite spontant för att ha en drinkkväll så jag gick tillbaka till dem efter några timmars hemmafixande. Goda drinkar (en del utan alkohol pga L glömde hälla i) (be mig bjuda på kiwidrinken om någon någon gång kommer hem till mig), supergod mat och lite onyttigheter i snacksform. Många omgångar UNO och frågesportsspel. Strax efter 23 bestämde vi oss för att hälsa på Egon lite. Egon ven ordentligt men det var mäktigt (och aningens dumt insåg vi med tanke på nedfallna träd)).
 
Idag har jag återigen umgåtts med samma vänner och vi har varit ute och kollat på "förödelsen" efter stormen. Det var lite dåligt med förödelse men några träd och stora grenar hade ramlat.
 
Och nbu ska jag snart hem till dem igen och baka krämbullar. Jag och Mr B kan lika gärna flytta i hos dem känns det som.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linda:

Skriv ut receptet! Det lät som en god drink!

Svar: Fixar! :)
Sarah