Shake him of

Jag har en sån´ dära ångestdag som jag får titt som tätt, speciellt när jag varit ledig ett tag (med tanke på detta har jag valt fel yrke eftersom vi faktiskt är lediga ganska regelbundet och har ett långt sommarlov..). Det börjar liksom bra, morgonen är inte så farlig men efter ett par timmar vet jag inte vad jag ska göra och jag orkar inte ta tag i något heller. Hjärtat rusar (jo faktiskt) och jag blir gråtfärdig. Även om jag är ganska van vid det här numera så är det jobbigt.
 
Har trots orkeslöshet och den här dåliga känslan varit i stallet, varit på gymmet, promenerat, tvättat, diskat, dammsugit, bäddat rent och fått i mig mat. Vanliga saker helt enkelt men också sådana saker som blir jobbiga när det är såhär.
 
Har fått ett mail och raderat det. Såå... nä det går inte bra nu.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linda:

Är det för att rutinerna rubbas eller det har inte alls med det att göra? Jag har egentligen ingen koll på ångest och har väl inte mycket att komma med, men kämpa på! Behöver du ha en soffdag med gråt, så ha det, och om det blir bättre av att springa så gör det. Man får ha såna skitdagar!

Sen dejtingen, sjukt bra! Tyvärr får man jaga tag i drömprinsen själv, de kommer inte och knackar på längre (ganska slött av dem). Jag håller alla tummar och tår!

Svar: Jo det är nog det och jag har sjukligt (nästan i alla fall) inrutat liv och jag gillar inte när rutinerna bryts. Fast nu önskar jag mig ledigt igen! Hehe.
Sarah

#2 / / Kärlekskrank:

Usch jag vet precis vad du menar. När absolut inget är lustfyllt och vardagssysslorna är övermäktiga. En sån dag har jag i dag och jag undrar: Kommer jag någonsin att tycka att något är roligt igen?

Svar: Det är skönt när de där dagarna går över. Även om man VET att de gör det så känns det som om man ska förgås på något vis. Galet!
Sarah