Igen då

And it´s on. Ja dejtandet alltså (eller jag har åtminstone kommit så långt att jag är medlem igen och har fixat en profiltext). Jag har redan ångest och lite panik.
 
Ska stävja denna känsla med städning och någon form av mat. Hej och hå. Lite hejarop och kloka ord är önskvärt (gärna lite dråpliga historier också som hjälper mig att inte ta detta på stort allvar, vill att det ska kännas kul och inte jobbigt).
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sanna:

Heja!!! Kör hårt!! Prova Tinder med! Jag fick napp på en kille i november på Tinder, en så himla fin kille och vi har nu hängt i snart fyra månader. Bara kör!!!! =)=)=)

Svar: Jag lever på hoppet! Skriver lite med någon men lägger inte så stor vikt vid det. Försöker ta det lite chill. Hehe. Kul för dig! Låter jättehärligt och jag hoppas på samma lycka, någon gång åtminstone. ;)
Sarah

#2 / / Sanna:

Ja, kör på och gör det lite med vänsterhanden så ska du se att det löser sig på bästa sätt =) Ha en fin dag!

Svar: Ja jag hoppas på det bästa! ;) Tack och detsamma till dig! :)
Sarah