Klippt

På onsdag sker en förändring. Jag ska klippa mig och färga håret och just nu är jag sugen på att göra något helknasigt. Får se hur det slutar, hår växer ju ut så jag har inte så stora problem med att göra lite vad som helst med det. Dock ingen snagg.
 
Berättade storyn om Bonnpojken för ett par kompisar. Eller jag skrev den till dem och skickade och de fick sig ett gott skratt. Nu vill de ha mer så jag funderar på om de ska få veta någon annan dråplig historia. Som killen som ville ha en bild på mina fötter eller han som helt plötsligt skickade världens beskrivning av sitt blonda hår, sin vältränade mage och sedan skickade en bild på den. Eller han som bjöd mig på te men var för snål för att låta mig få en egen tepåse utan tog den han själv använt först och doppade i min tekopp.
 
Människor finns det till nästan allt.
Publicerat i Allmänt