Vill inte

Julskinkan kokar i detta nu. Köttbullarna är gjorda (okej det är de inte men jag låtsas ett tag till - ska snart ta tag i det projektet) och jag har betalat alla räkningar. Var på promenad med L förut och efteråt fikade vi på en del av allt godis som tillfälligt finns i mitt hem. Hoppas på att få mer hjälp med uppätandet ikväll då jag bjöd hit L och M på skinkmacka.
 
Låt oss hoppas att skinkan är ätbar i år också. 
 
Råkade komma in på dejtingsajten igår och fick ångest. Loggade alltså inte in utan klickade fel och kom till den sidan. Vill inte ge mig in i det där igen. Jag vill träffa någon fortfarande, det är klart, men jag vill inte fortsätta att försöka nätdejta. Det fungerar inte för mig. Eller det är klart, jag kan ha haft världens otur och jag antar att det har att göra med tur och timing men när den där turen och timingen inte fungerar utan allt bara blir katastrof och fel och jobbigt hela tiden så är det faktiskt inget kul. När misstag staplas på misstag och bortväljandet blir kännbart åt alla håll och kanter så blir det helt enkelt för mycket.
 
Så jag springer bort mina problem eller åtminstone sopar dem åt sidan. har dessutom köpt nya träningskor nu så nu behöver jag förhoppningsvis inte få ont i höfter, fötter och benhinnor längre. Vem vet, kanske springer jag på den dära löparmänniskan i spåret igen. För den tatuerade mms-människan tror jag att jag får ge upp. Tyvärr.
 
Publicerat i Allmänt