Hej hej hallå

Nä jag vet inte. Han hörde av sig igen men frågade inte om han fick komma hit i helgen (förra helgen alltså). Jag frågade inte heller. Vi får se. Just nu är det så mycket på jobbet att jag knappt orkar med mig själv så jag kanske inte orkar med någon annan heller egentligen. Kan bli bättre om två veckor för då går jag på semester (yey!).
 
Nu ska jag vara väldigt svensk. Det här vädret vi har!? Kan ju bli deprimerad för mindre. Storm, spöregn, hagel och kyla om vartannat eller på precis samma gång. Känns som September när man börjat tröttna på värmen och istället börjat längta efter att ta behöva ta på sig mer kläder, mysa runt i raggsockor och med tända ljus. VI ÄR I BÖRJAN AV JUNI FÖR FASEN. Jag begär inte 25 grader och strålande sol hela tiden. Jag vill bara kunna sitta ute och dricka kaffe utan att riskera att blåsa bort. Jag vill kunna gå i klänning utan strumpbyxor och tjockare tröja.
 
Lite sommarfeeling, det är allt jag begär.
Publicerat i Allmänt