And it's on

På fredag om ingenting ändras. Mhm jaha. Jag har redan ångrat mig men inte på grund av att jag inte vill lära känna honom utan att jag hatar det här uppenbara "jo men vi träffas för att se om vi kan se en potentiell partner i den andra". Han gillar djur (tom hästar) och vill bo på en gård på landet.  Han vill ha hästar, får, höns, katt och kanske hund han också. Tror nästan att det inte är sant. Han vill ha barn också.
 
Nä än så länge har jag inte svept iväg i tanken (bara lite och kontrollerat). Men jag kommer gå och våndas hela veckan, det är jag säker på. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sanna:

Jag ogillar verkligen också den grejen att "nu ska vi träffas och ses om vi kan tycka om varann" för jag blir inte kär lätt, tar mig minst 6 månader innan jag känner 100 för en person. Men jag sa det till denna killen jag träffat att jag behöver tid och han ger mig det. Vilket har gjort att jag tycker mer och mer om honom hela tiden.

Men LYCKA TILL! Ska bli spännande att läsa sen hur det gick=)

Svar: Ja det blir liksom så uppenbart och lite uppstyltat. Fast nu har han ju redan spelat gitarr och sjungit för mig genom telefonen så isen är nog lite bruten... haha. Helt sjukt för i vanliga fall skulle jag tänka "vad är det här för idiot" men nu tycker jag mest han är himla rolig och spontan. Vidare rapport kommer. ;)
Sarah

#2 / / Sanna:

Nämen det låter ju helt underbart! Så började det faktiskt för min kille och mig med, han ringde och vi snackade i telefon några ggr innan vi sågs och vi bara klickade lixom! Så det låter lovande!! Så spännande med fredag!! Väntar spänt på hur det går!!
:)

Svar: Vi klickade mer på telefon än i verkligheten tyvärr, åtminstone från mitt håll. Men vem vet, ska ge det en tid till!
Sarah