Söndag

Klockan är över tio och jag har inte gjort något vettigt alls hittills idag. Eller jo, jag har ätit frukost och det är ju viktigt förvisso. Jag låg kvar i sängen och läste innan jag klev upp, jag har dragit ut på frukosten och druckit alldeles för mycket kaffe redan såhär tidigt. Jag har läst under hela frukosten (jag älskar att läsa). Rekommenderar boken jag läser just nu - Mons Kallentoft och Markus Luttemans Leon. Andra delen i Herkulesserien och den är så sjukt spännande att jag inte vill släppa den. Lika bra som första delen i serien.
 
Nu ska jag vika tvätt som jag hoppats hunnit torka under natten och sedan ska jag ge mig ut på en promenad. I eftermiddag ska farfar firas och jag hoppas att pappa hinner kolla över min bil som ska besiktigas på tisdag (ångest). Söndagssysslor och uppladdning inför den sista veckan med eleverna. Sista veckan med mina treor. Fy sjutton vad jag kommer gråta på avslutningen.
Publicerat i Allmänt