Hemma alltid bäst

En veckas semester ute i naturen är över och jag tror den var välbehövlig. Tyvärr var inte vädret med oss, vi hade regn mest hela tiden så vandringsturerna jag sett fram emot så mycket blev lite för få för att jag ska vara helt nöjd. Fast det var kul att umgås med bara familjen och hundarna. Många skratt blev det och jag älskar dem så himla mycket.
 
Saknaden efter djuren har väl varit jobbigast. Bosse har haft sällskap under veckan och Greger har blivit väl omhändertagen och motionerad men när man som jag har ett rätt så ordentligt stort kontrollbehov så är det alltid jobbigt att åka iväg. Nu har jag tillbringat några timmar i stallet och här hemma har Bosse varit som ett plåster på mig sedan jag kom hem så nu är jag lite lugnare.
 
Och M kanske en del tänker nu?
 
Honom ska jag träffa ikväll.
 
 
Publicerat i Allmänt