2015

Firade inte nyår ensam även om sällskapet och jag inte skålade in det nya året ihop (det gjorde jag tillsammans med min rädda katt och idioterna som tyckte det var okej att skjuta raketer mitt i centrum där jag bor typ). Smörgås, ostar, godis och apelsinjuice med min bästa vän är så mycket bättre än vilken treättersmiddag som helst.
 
Det här året, 2015, ska bli så mycket bättre än 2014. Borde i och för sig inte kunna bli värre om jag ska vara ärlig. Jag hoppas på ett gladare, lyckligare och mer harmoniskt år. Det behöver inte betyda att det ska hända några häpnadsväckande saker utan mer rimliga och vanliga glada saker.
 
 
Den här stackarn gillar inte nyårsraketer. Inte jag heller. Eller rättning: jag gillar inte människor som inte kan hålla till på lämpligare platser när de vill skjuta bort pengar under några minuter.
 
Publicerat i Allmänt