Hjälp!

Visst är det såhär att... friskt vågat hälften vunnet? Det är nämligen såhär att en kille dykt upp på dejtingsajten jag hänger på. En kille som jag sedan jag blev varse om hans existens tänkt på som "en sån jag också skulle vilja ha". Har dock slagit saken totalt ifrån mig då han var tillsammans med och på väg att gifta sig med en bekant till mig. De gifte sig och nu har de skiljt sig. Hon är i ett nytt förhållande och ja nu har han som sagt kikat in hos mig. Vi har hälsat på varandra som hastigast en gång.
 
Det kan ju bli lite konstigt men visst ska jag slänga iväg ett meddelande om han inte gör det? Eller är det dumt? Ska jag skriva att jag ju vet vem han är, han kommer troligen inte ihåg mig alls. Jag gissar på att få har samma slagsmål minne och stalkingtendenser som jag.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sanna:

Do it! Du har inget att förlora!;-)

Svar: Klurar fortfarande på vad och hur jag ska skriva. Haha
Sarah