Det nya livet

Den här veckan kommer vara kämpig men livet kommer gå vidare. Jag vet det.
 
Jag har ett mål som jag ska nå innan jul (ja allt för att fokusera på sådant som jag inte verkar lyckas med dvs relationer). Jag ska kunna springa en mil utan att stanna! Inte på någon viss tid utan bara klara av att springa hela vägen (eller okej, åtminstone hålla en hastighet som är snäppet över gånghastighet). Jag har sprungit milen tidigare men nu var det länge sedan. Jag ska dessutom bli bättre på att äta. Jag äter frukost och lunch när jag jobbar, på kvällen oftast bara en macka eller ingenting. På helgerna bara frukost och sedan mackor resten av dagen också. Dåligt!
 
Ja det är måndag och jag tror på det här just nu. Det nya livet och blahablaha. Ett tag kanske det fungerar åtminstone.
Publicerat i Allmänt