Nu börjas det igen

Han har inte hört av sig sedan i förrgår. Ska jag höra av mig till honom? JAG VET att jag inte borde hålla på såhär och spela något himla spel och det är inte det jag menar heller men jag vill liksom att bollen ska ligga hos honom så att jag inte får för mig något igen. Jag vill på något sätt låta honom bestämma över om det ska bli något eller inte eftersom jag så ofta blivit ratad när jag försökt få något att fungera. Att ha makten över mitt eget liv gäller inte hela tiden för mig. Iband vill jag liksom slippa ta beslut om saker och ting för det gör jag tillräckligt mycket ändå.
 
Så bra gick det med det här att inte överanalysera saker och ting. Hehe.
 
I vilket fall som helst så har jag världens bästa häst. Det är sjukt att säga (fast jag vet att ni djurmänniskor som läser om mina våndor och små betydelselösa problem håller med mig och vet vad jag menar) men han är faktiskt en av mina bästa vänner. Jag känner hur mycket han litar på mig, hur mycket han vill göra rätt för min skull och han har fasen humor. Jag litar på honom till 110 procent. Det är nästan läskigt hur mycket jag älskar honom.
 
<3
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linda:

Vad fin bloggen har blivit!

Hur har det gått med allt? Har ni hörts nåt mer?

Svar: Tack! Lyckades tydligen skrapa ihop tillräckligt med poäng för en pro-design! Alltså ingenting jag pillat med på egen hand för då skulle jag kastat ut datorn genom närmsta fönster för länge sedan.
Jag skrev till honom tillslut och han svarade. Fick dock känslan av att han ville låta det rinna ut i sanden. Svarade liksom trevligt men inte så mycket mer. Så tja... jag fortsätter som vanligt. ;)
Sarah

#2 / / Linda:

Åh, skoja inte...! Jag gav mig in i den här djungeln häromdan för jag vill fixa till allt lite, men shitpommes... Vi får se hur det blir med den saken, helt enkelt.

Men störigt! Jag hoppas verkligen att nästa kille är lite mer aktiv. Man kan ju bli knäpp för mindre.

Svar: Ja den där djungeln är full av kryp skulle jag säga (och eftersom jag inte gillar kryp menar jag det inte som något positivt alltså). Jag känner att jag kan bli dum i huvudet helt på egen hand, behöver inte en kille som hjälper mig på traven med den delen.
Men positivt tänkande... Några vettiga borde ju finnas kvar! Haha
Sarah

#3 / / Louise:

Har sagt det förr och säger det igen: Den där hästen är bland de vackraste hästar jag sett! Såna som jag automatiskt dras till när jag bläddrar igenom alla hästannonser och drömmer att jag bodde någon annan stans än i Sveriges dyraste stad och hade råd att äga en häst igen... Kanske också för han liknar min senaste ögonsten, vad vet jag?

FIN är han i alla fall!

Kram Louise

Svar: Jag blir så glad av att höra sånt! Jag gillar också den här typen, lite lagom åt alla håll och himla fin i psyket också. Hoppas du får möjlighet att ha häst igen snart! Det är ju ungefär det bästa man kan hålla på med även om det inte direkt gör en rik. ;)
Kram Sarah
Sarah

#4 / / Singelpodden:

Åh fanken, han insåg alltså inte sitt bästa. Men det är bara att keep it up! Det kommer fler och bättre=)

Svar: Fast idag hörde han av sig igen. Haha. Killar alltså!
Sarah

#5 / / Singelpodden:

HAHA Ja se killar! Hoppas det blir något roligt av det nu då=)