Bitig

Vågar jag säga att jag kommit in i det här springandet igen efter att ha sprungit tre gånger de senaste fyra dagarna?
 
Nä jag vet. Fast jag känner mig duktig åtminstone och idag var det välbehövligt. Jeez vad både jag och kidsen behöver det stundande sommarlovet. Preimärsprang (för säsongen) även i linne och det var riktigt varmt! Hopp om livet (eller kylan) och ja, livet går sin gilla gång.
 
Jag gjorde ju förresten naglarna för några veckor sedan. Hade en ny tid förra veckan men då blev hon som fixar naglarna sjuk så jag fick en ny tid nu den här veckan. Jag har alltså inte bitit på naglarna på 3,5 vecka och det är faktiskt rekord för att vara mig. Fast nu börjar de bli så långa att jag inte riktigt vet hur jag ska handskas med dem. Nu låter det ju som om de är superlånga fast det är de ju inte. De sticker ut kanske 2 mm över fingertoppen.
 
Japp exakt såhär intressant är mitt liv.
Publicerat i Allmänt