En del saker är det lätt att vänja sig vid

Det är visserligen svårt att vänja sig vid att få in en ny person i livet.. Men det är himla lätt att vänja sig vid att sova tillsammans med någon. Eller okej, att sova tillsammans med honom. Egentligen blir det alldeles för varmt (min lägenhet är sjukt varm när det är varmt ute och jag envisas med att ha ett ordentligt täcke året runt) för jag gillar när det är svalt men det bekommer mig ändå inte. Han snarkar när han somnar om efter att ha tryckt på snooze-knappen (kanske under natten också men det hör jag inte och jag snarkar säkerligen själv också) och inte ens det stör mig utan det känns bara mysigt. När han håller om mig känner jag att han gör det för att han vill och inte för att det "förväntas" av honom (nu inser jag att det där "att han vill" kan tolkas på flera sätt men jag menar faktiskt att bara hålla om.. när vi ska sova åtminstone). Det är mysigt.
 
 
Publicerat i Allmänt