Plussidan

Okej fördelar med singellivet :
 
* Jag har hela dubbelsängen för mig själv om jag inte väljer att låta ena halvan vara tillfälligt upptagen.
 
* Jag kan kolla på avsnitt efter avsnitt av Vänner eller True Blood utan suckar och demonstrativt dataspelande istället. (För det är ju så mycket bättre.)
 
* Jag slipper våndan över känslorna som kanske inte finns där (även om jag just nu våndas över att jag nog inte kan älskas av några andra än mina blodssläktingar).
 
* Jag gör vad jag vill när jag vill utan att ta hänsyn till någon annan (och mina djur).
 
* Jag kan ägna timmar ute i stallet utan dåligt samvete för att jag borde umgås med någon annan.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Singelpodden:

Hej, i nästa avsnitt som vi ska spela in tänkte vi prata om det bästa med att vara singel, kan vi låna denna lista? Tack på förhand :)

Svar: Det går hur bra som helst! :)
Sarah