Variation förnöjer?

Igår gick jag upp 04.00 och kom hem 03.00 i morse. Bussresa fram och tillbaka till Stockholm och hästnörderi hela dagen lång i Friends arena.Enda smolket i bägaren (förutom sömnbristen som gav sig till känna runt 12 snåret på natten) var att mina arm svullnade upp mer och mer. Fick betapred av några sjukvårdare som tyckte allt var väldigt konstigt och om svullnaden inte gick ner skulle jag kontakta dem igen.
 
Okej jag gjorde inte det. Ville liksom inte riskera att behöva stanna kvar i huvudstaden eftersom jag ville komma hem när showen var slut.
 
Så ja, idag har jag fått tid på jourcentralen om en dryg timme och svullnaden har inte lagt sig alls utan nu har armen även blivit varm. Känns som om det finns roligare saker att göra såhär en dag som denna. Har ju inte ens fått upp adventsljusstakarna än så det får väl bli ett kvällsgöra. Lite städning fram till avfärd. Hej hopp!
Publicerat i Allmänt