Ibland är det upp och ibland är det ner

Gårdagens Ullaredstripp gav mig en hel del. Saker, skratt, flams, seriösa samtal, buffémat och ett slukhål på kontot. Värt varenda krona. Det allra bästa var kvalitetstid med min bästa vän.
 
Idag har jag hunnit med en rask promenad med L runt Tycklinge, vaccination av min bitska katt, lite handling, brödbak (snart klart) och ikväll ska jag hänga med en annan toppenvän. Äta mat, lyssna på livemusik på fuskhåll och säkerligen en hel del flams och trams. Snälla vädergudarna håll regnet borta, det räcker med det som kom nu på dagen. Båten har visserligen kapell men det är bra mycket mysigare att sitta ute..
 
Jag är inne i en berg-och-dalbaneperiod i livet just nu känner jag, om än mest på det personliga planet. Det tär faktiskt lite.
Publicerat i Allmänt