Hälsosamt

Köpte nyss ett halvårskort på gymmet som jag gillar. Just det gymmet som jag egentligen inte hinner med men ska en utnyttja sina friskvårdpengar så ska en... Till sista droppen. Frågan är vad jag ska göra med de 500 kronor jag har kvar, måste bestämma mig innan året är slut. Massage kanske, frågan är bara om jag har ro att ligga still så länge och jag har ju faktiskt lite svårt när främlingar tar på mig. Eller okej, det kanske beror på situation och tidpunkt förvisso. Men vem vet, massage kanske skulle göra underverk med min nacke som jag återigen snart säljer jävligt billigt på blocket eftersom den gör mitt liv till ett helvete för tillfället. Ja jag är lite bitter men det är inget kul att inte kunna skratta, sitta still för länge (det kan jag i och för sig inte även när jag inte har ont) eller nysa utan att det svartnar för ögonen och hela världen snurrar. Ibland är det bättre och ibland säme och just nu det sistnämnda. Vore fantastiskt med ett badkar just nu för värmen hjälper faktiskt. Det är väl därför det gör extra ont nu, det är himla kallt ute (och jag älskar det) för tillfället.
 
Nu känner jag ett stort behov av att sanera mitt hem. Får det ibland och oftast när jag har varit ledig lite för länge (som visserligen är en postiv del av läraryrket) och druckit för mycket kaffe.
Publicerat i Allmänt