Ensam

Det är tomt här hemma. Katterna sover borta på grund av fömsterbyte och hela lägenheten blev... Ja tom. På riktigt. Jag är ensam när jag är hemma. Jag känner mig ensam. Ibland är det på ett bra sätt för ibland vill jag bara inte träffa människor eller ha dem ens i samma byggnad som jag. Ikväll är det på ett sämre sätt. Ikväll längtar jag efter att dricka te tillsammaans med någon, att ha någon som håller om mig i soffan (innan jag går och lägger mig vid 22-hugget) och kanske smeker mig lite kärvänligt på benet. Jag längtar inte ens efter att ligga, jag vill bara ha närhet.
 
Kan inte någon fin människa bara knacka på opch rädda mig? För jag orkar fortfarande inte leta.
 
Mvh melankolisk ensam tjej som helst skulle vilja ha en flaska rödvin på bordet framför sig
Publicerat i Allmänt
#1 / / Singelbloggaren:

Fy fan vad jag känner igen mig. Fattar precis. Jag vill bara inte vara ensam längre. :/

Svar: Det är så jäkla pissigt! :( Jag klarar mig själv alldeles utmärkt men jag vill inte leva ensam.
Sarah